Storingsdienst 24/7

Mocht een storing optreden, controleert u voor u ons belt de volgende zaken.

  1. Wordt er in de omgeving aan de gasleidingen gewerkt?
  2. Zit de stekker goed in het stopcontact?
  3. Controleer de aardlekschakelaar en stoppen in de meterkast.
  4. Brandt de waakvlam?
  5. Heeft uw toestel een resetknop? Reset het toestel één keer.
  6. Zet de thermostaat in de kamer eens zo hoog mogelijk.
  7. Controleer de druk van de installatie. Als de druk lager is dan 1.3 bar dan moet deze worden bijgevuld.
  8. Staan er voldoende radiatoren open?
  9. Hoort u borrelende geluiden in de installatie? Ontluchten en eventueel bijvullen zou kunnen helpen.
  10. Heeft u alleen storing bij warmwatergebruik?
  11. Controleer op kalk in de kraan of douchekop.
  12. Heeft u een druppelende kraan?

Als u bovenstaande controles heeft uitgevoerd en uw storing is niet verholpen, neem dan contact met ons op. Wij hopen uw storing zo snel mogelijk te verhelpen.

Mocht uw toestel een storingscode op het display weergeven, geef deze dan even door aan onze storingsdienst: 015 380 82 52